Így tudod manipulálni az érzéseidet

 Az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy a rossz kedvemből jobbat csináljak, a zene. Vagy pontosabban fogalmazva frekvenciák, amik emelnek. Remélem mindenki tud azonosulni azzal, hogy vannak zenék amik beindítják a láb mozgásunkat, és vannak, amiktől szabályosan rosszul vagyunk. Ez nem véletlen. Véletlenek nincsenek, csak nem feltétlen értjük azonnal a miérteket.

A filmekben például teljesen más hatása lenne egy jelenetnek, ahol éppen a főhős tragikus balesetben búcsút mond a kutyájának, ha közben a háttérben motivációs sportoló zene szólna. A látottakból fakadó érzéseket felerősítik a zenével. Már amúgy is mindenkinek a szíve összeszorul, ahogy a kutyus az utolsókat rúgja, de hozzá még jön a halk, lágy, szomorkás zene, majd felerősödik, ahogy a főhős felkiált hogy "neeeeeeem"és a kamera távolodik felfelé.

Nem csak a zene tud lehúzni és feldobni minket, hanem hangok is, rezgések is. 70% víz vagyunk, rezonálunk frekvenciákkal, amik befolyásolják az érzéseinket. Ezért nagyon nem mindegy, hogy milyen hangokkal vesszük körül magunkat. Én személy szerint ezért búcsúztam el a TV-től 10 évvel ezelőtt, mert nem tetszett a rám gyakorolt hatása, meg egyéb személyes okok miatt sem értek egyet a TV-vel.

Viszont, mikor szerettem volna hangot vinni a csendbe, akkor zenét hallgattam. Most pedig már ott tart a kutatásom, hogy a zene általi gyógyulás mit is jelent. Mik azok a frekvenciák, amik pozitív hatást gyakorolnak a testemre és a lelkemre. Nagyon egyszerű, nem kell hozzá érteni a fizikát, én is csak felületesen értem. Egyszerűen bele kell érezni az érzésbe. Jól érzem magam? Feltölt? Segít ellazulni? Segít jobban érzeni magam? Akkor az nekem működik. Ha az ellenkezőjét érzem, vagy semleges, akkor lehet nem tudok vele azonosulni. Nem rezgünk össze.

Elkezdtem tanulni a mantrákról is. Mi az a mantra? A legegyszerűbb úgy elmagyarázni, hogy sokat ismétlődő, monoton, és van amikor értelmetlennek tűnő mondatok, szavak. Azonban emellé még párosul egy frekvencia, és egy energiatöltet is. Főleg a keleti társadalmakból ismerhetjük talán leginkább őket, amikor papok, gyógyítók, szerzetesek kiállnak egy toronyba, és mantráznak valami rettentően monoton dolgot. Ez nem azért van, hogy idegesítse a népet, hanem hogy jobb esetben gyógyítsa őket.

A nyugati társadalom fülét ez bánthatja, ezért van hogy sok mantrát megzenésítenek, amit mindjárt egyszerűbb hallgatni, de a lényeg ott marad: az energiával töltött hangok.

Én főleg indiai és tibeti mantrákat szoktam hallgatni, akár zene nélkül is, amihez azért hozzá kellett szoknom. De azért csinálom, mert megfigyeltem a rám gyakorolt hatásukat. Ha elég sűrűn és elég sokáig hallgatom, érzem ahogy emeli az energiáimat, vagy éppen tisztít, vagy lenyugtat. A mantrákat nem csak emberre lehet használni, így előszeretettel használom a lakásom tisztítására is, hiszen azt is el tudom szennyezni egy rosszul indult reggel energiáival, a technológiával, vagy azzal hogy valaki átjön és ott hagyja nekem a frusztráltságát.

Amikor túl van az ember egy tavaszi nagytakarításon, az milyen érzés? Ugyan ezt csinálja a mantra is, csak energetikailag. Ráadásul én rendszeresen fogadtam a lakásomon olyan embereket, akik érzelmi csomagokkal jöttek, gyógyulni jöttek, tehát nem fogadhattam őket a saját rossz energiáimba. Amikor meditáció alatt pakolják le a sérüléseiket, annak valahova menni kell. Nem maradhat ott a lakásban, de itt jön a trükk, az energia nem vész el, csak átalakul. Ezért hát átalakítom őket jó energiákká.

Akik rendszeresen jártak hozzám, többször említették is, hogy szeretnek jönni, mert mindig olyan jók az energiák. Ez nem véletlen. Sok munkát teszek abba, hogy a megfoghatatlan dolgok is pozitív hatással legyenek rám is, és másokra is. A mantra csak egy eszköz arra, hogy tudatosan átalakítsam a nehéz és lehúzó energiákat pozitívvá.

Gondolom sokan tudjuk milyen érzés úgy haza érni, hogy még meg sem látjuk a másikat, de érezzük hogy valami nincs rendben. Az ember jóval spirituálisabb mint azt hinné, mert vannak akik semmit nem tudnak a spiritualitásról, mégis érzik a jó és a rossz energiákat, érzik a kisugárzást. Gyertyát gyújtanak otthon ha nyugatlmat szeretnének, pedig semmit nem tudnak arról, hogy a tűz mit is tisztít, csak érzeik hogy valamiért jó, lágy zenét tesznek be és nem tudják hogyan működnek a frekvenciák, és miért gyakorolnak olyan hatást ránk, amilyet, csak csinálják.

Sok mindent teszünk, amiről tudjuk hogy működik, de nem tudjuk miért. Tehát igenis is kapcsolódunk olyan tudásokhoz, amik léteznek, csak nem tudjuk honnan jönnek, miért, és hogyan tudunk még jobban kapcsolódni hozzájuk. Egy lépés a tudatos érzelmi manipulálás felé, a zenével és mantrákkal való kapcsolódás a szeretethez. Használjuk magunk és mások segítésére.

Itt tudsz belehallgatni pár általam kedvelt mantrába: https://mysevenworlds.com/meditacio/ Csak görgess le a zene ajánlásokhoz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az egó - barát vagy ellenség?