Eleged van a diétából? Akkor csináld másként

Nem vagyok dietetikus, de megtaláltam azt a gyógyszert, ami minden kínra, bánatra és kesergésre megoldás. 100%-ban még én sem tartok ott, de már régóta érzem a hatásait. Az önszeretet az egy olyan érzés, amiben a harmónián kívül nem létezik más. Gondolj csak bele, ha szereted magadat, akkor először is odafigyelsz hogy ne érezz feleslegesen negatívat magaddal kapcsolatban, ezzel támogatod a fejlődésedet.

Aztán veszed a fáradtságot hogy ne csak elhidd amit a reklámok akarnak hogy elhiggy, hanem utána jársz és tapasztalsz. Akkor nem elégszel meg egy véleménnyel, hanem még tovább kérdezel. Akkor tartod magad annyira, hogy ne vegyél mindent a szádba csak azért, mert azt mondták az iskolában hogy egészséges. Akkor teszel azért, hogy a tested és a lelked is ápolva és szeretve legyen.

Elfelejtjük azt, hogy azért mert régen valamit elhittünk, annak nem kell törvényszerűen ma is igaznak lenni. Nekem millió dolgot tanított anno az iskola, amiről tapasztalat alapján számomra az ellenkezője vált igazzá. Azért választottam a saját igazságomat, mert az emelt, épített.

Ha van önszeretet, akkor nincs hiány. Ha nincs hiány, akkor nem akarod megtölteni azt étellel. Ha nincs hiány, akkor csak annyit eszel, amennyire tényleg szükséged van és azt eszed, amire tényleg szükséged van. De ezt megelőzi egy lépés, mivel már elszennyezted a testedet és a lelkedet olyan ételekkel, gondolatokkal és érzelmekkel, amikből nem építkezel, hanem rombolod magad. Tehát előtte meg kell tisztulni és meg kell szakítani a berögzült rutint, hogy legyen hely az új igazságoknak.

Nekem természetesen van véleményem arról, hogy milyen a megfelelő "diéta" ami sem közel sem távol csak az étkezésről szól, de azért sem tudom leírni, mert mindenkié más és más, csak útirányt tudok adni. Aki pedig kész elvégezni a munkát, az megtalálja a számára megfelelő életmódot, de az belül kezdődik.

Én azért is étkezem úgy ahogy, mert erre vitt az önszeretet. Látom hogy merre szeretne vinni, de lépésről lépésre járom ezt be. Próbáltam kihagyni lépéseket mert türelmetlen voltam, de az élet csak pofán vágott és visszaestem 2 lépéssel hátrébb. Úgyhogy csak fokozatosan támogatom az önszeretet egyre egészségesebb étkezéssel, testmozgással, meditációval, tanulással, minőségi időtöltéssel másokkal, önmagammal és folyton a fejlődést keresem mindenben.

Nem receptkönyv ez hanem csak egy felhívás arra, hogy ne vegyük készpénznek amit sokan hisznek. Azért mert elhiszik, attól még nem biztos hogy a legtámogatóbb is számunkra.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az egó - barát vagy ellenség?