Betegségek lelki okozói

Egyre jobban bele mélyedek abba, hogy milyen betegség, és milyen fájdalom, mit is jelent. A nyugati kultúra inkább a fizikai okokat keresi, és sokszor úgy gondolom tüneti kezeléssel intézi el. Gondolok itt első sorban olyasmire, amikor nyugtatót írnak fel valakinek ahelyett, hogy aktív segítséget nyújtanának az életmód váltáshoz. A keleti kultúra azonban a megelőzéssel, illetve a test fizikai jelei alapján lelki kezelés nyújtására fektetni a hangsúlyt.
RobArt
Ebbe a témába ásom már magamat lassan fél éve egyre mélyebbre. Ez idő óta tesztelgetem ennek az igazságát, hogy gyógyszerek nélkül azonnal tudjam kezelni a fejfájásomat, torokfájásomat, boka problámékat, felfázásokat, izületi fájdalmakat és a többi. Most már testi diagnózis alapján nagyjából be tudom lőni, a lelki okozóját a fájdalomnak, vagy betegségnek.
Mikor először voltam ilyen tanfolyamon, sok olyan dolgot hallottam, ami a nyitottságom ellenére teljesen idegen volt tőlem. A nyugati világban felnőni azt eredményezte, hogy elzáróztam a tudománnyal nem bizonyítható dolgok elől sokáig, de most már elég szépen bontogatom a szárnyaimat.
Azzal győztem meg magamat, hogy esélyt adjak annak, ami szerintem lehetetlen, hogy ha itt vagyok, intelligensnek tartom magamat, és nyitottnak, akkor előbb megtapasztalok valamit, mielőtt elítélem, vagy címkézem, vagy elhessegetem. Miből gondolom, hogy az aminek én vagyok kitéve, az az egyetlen igazság? Így hát elvégeztem 2 tanfolyamot is, ahol az ép lélek - ép test filozófiához tanultam technikákat, és alkalmazom őket legnagyobb meglepetésemre, sikeresen.
Sokkal tudatosabban bánok most már a testemmel, hiszen a lélek ezen keresztül üzen leghatékonyabban, hogy mi a gond. Nekem csak meg kell érteni az üzenetet, hogy ki tudjam javítani az elakadásaimat. Visszagondoltam, hogy mennyi mandulagyulladáson vagyok túl, és mind ezek 14 éves koromban kezdődtek rendszeresen, mikoris elkezdtem otthon hazudni arról, hogy merre járok, vagy milyen jegyeket kapok a suliban. A kommunikációmmal volt a baj. Így évente 6-8-szor mandulagyulladással szenvedtem.
A nyáron egyszer ismét begyulladtak, de most nem orvoshoz mentem, hanem visszamentem az időben, hogy hol blokkoltam a kommunikációmat, és rájöttem, hogy visszatartottam valamit, amit el kellett volna mondjak. Így elmondtam, és másnapra meg is szűnt a gyulladás.
Én már letettem arról, hogy vannak lehetetlenek, hiszen a nyitottságnak köszönhetően kaptam a kezembe valamit, amivel a saját gyógyulásomat tudom elősegíteni természetes úton, illetve másokét is, amivel nem rég kezdtem el foglalkozni. Már évek óta próbálok úgy hozzáállni mindenhez, hogy de mi van ha létezik? Kipróbálom, meglátom, eldöntöm, és véleményt formálok. De az első lépés a kipróbálom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az egó - barát vagy ellenség?