A hobbi szerepere és értéke

Pár hónapja írtam már, hogy új hobbi után nézelődtem, mert a blog önmagában már nem nyújtja azt, amit régen. Mivel a blog részben a munkám is lett, így nem jelent már teljes kikapcsolódást és elszakadást a világtól.
Egy új minőségben imádom és csinálom, de a hobbi minősége kissé kiürült. Ezért hát belevágtam újdonságokba. Jelenleg most 2 dologban találtam meg önmagamat. Az egyik a zöldebb élet, tehát leváltottam a vegyszereket és csináltam itthon természetes tisztító, szépség ápoló és egyéb anyagokat. Nem műanyagmentes még, de egy lépéssel közelebb.
Illetve elkezdtem előállítani több dolgot is a konyhában, amit eddig vettem. Italok, ételek, kenyérre kenhető krémek, lekvár. Szóval jól esik tevékenykedni tudván, hogy valamivel talán egészségesebb élet zajlik itthon, mint eddig.
Szemezgetek most még valamivel, és ha lesz is belőle valami, úgyis meg fogom osztani, de egy kis művészettel kapcsolatos kreatív projekt is kilátásban van.
Ugye én nagyrészt itthon vagyok, mert így Chocoval tudunk a kertben lenni, én dolgozok, ő játszik, csend és nyugalom van, tudok koncentrálni, és kizárólag Pesten vannak coaching ügyfeleim, tehát effektíve kötelezően nekem nem kell szocializálódni itt Debrecenben.
Ezért hát több a szabad időm is, ami nem megy el utazással, úgyhogy egy új minőséget tudtam behozni az életembe, egy új hobbi, új szenvedély született, ami nagyon szuper kiegészítője az online munkámnak és a pesti személyes coachingoknak.
Nem titkolt célom és tervem, hogy a jövőben ezt a tudást is tudjam kamatoztatni majd az általam szervezett elvonulások alkalmával. Ez még odébb van, de irányban tartom a munkát, a hobbit és a szenvedélyt.
----------
A képen látható: tiszítószer, mosódió, kombucha, arc tonik, lekvár, ajvár, kézmosó szappan, mosogatólé

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az egó - barát vagy ellenség?