Miért kell egy hobbi

Most a napokban újabb nagyszerű reflektáláson vagyok túl. Nekem immár 3 éve a My Seven Worlds jelentette a szenvedélyt, a hobbit, a kikapcsolódást, a töltődést és egy boldogság forrást is egyben. Azonban valami megváltozott. Néztem, ahogy körülöttem sokaknak a hobbi és a munka két külön dolog, és eddig mindig azt hittem, hogy az bizony nekem lehet egy és ugyanaz.
Aztán azon kaptam magamat, hogy már nem szabadidőmben foglalkozom vele minden áron, hanem munkaidőben. A munkámat imádom, írni, coachingolni, szervezni, anyagot gyártani, előadásokat tartani…mindent imádok, de már nem a szabadidős tevékenységem része. Nem tölt úgy mint régen, mert már nem csak akkor és azzal foglalkozom, amihez éppen kedvem van, hanem a háttér munkáknak is folyni kell motivációtól, vagy hangulattól függetlenül.
És láttam, ahogy azok, akik megkülönböztetik a kettőt, azok az egyik valóságból átlépnek egy másikba. Egy olyanba, ahol nincs kötelesség, nincs feladat, csak töltődés, kikapcsolódás és élvezet. Én teremtettem magamnak egy ilyet már régen, ez volt a My Seven Worlds, azonban a 2016-os utam után lassan a munkám is lett, és már nem lépegettem valóságok között, hanem egybe forrt a kettő.
Éreztem magamon, hogy nem kapom ugyanazt, amit eddig, ezért döntöttem úgy, hogy ideje új hobbi után nézni, hogy ezt a súlyt levegyem a My Seven Worldsről, hiszen így is nagyon sok mindent hoz az életembe, de mindenre ő sem képes.
Van egy listám a fejemben azokról, amik itt-ott megfogalmazódtak: dolgok, amik érdekelnek, amiket szeretnék kipróbálni, és hagyom érni a gondolatot, amíg vagy megérik, vagy nem. Ha megérik, akkor pedig tettek is követik a gondolatot, így lett, hogy az új hobbi keresésem első állomása az ének tanulás lett, hiszen az mindig tölt, mindenhol énekelek, kocsiban, itthon, reggel, este…megfigyeltem, hogy azt a szerepet töltni be, amit régen a My Seven Worlds, így szívből jött a döntés.
Nem tudom, hogy megtetszik-e annyira, hogy maradjon egy darabig, de egy biztos, új valóságot kell teremtsek, ahová csak töltődni megyek elvárások, kötelezettségek és célok nélkül. Pusztán egy másik világba szeretnék elmenni kikapcsolni és töltődni.
------
Köszönöm a ruhát az Enemy in the Wardrobe -nak.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az egó - barát vagy ellenség?