Szeretőt tartottam

Tavaly nyáron történt a dolog. Hónapokon át tartott a románc, minden reggel és minden este. A reggelim és a vacsorám is róla szólt. De bármennyire is izgalmasan hangzik, a szeretőm a gyümölcssalátám volt. Olyan szintű boldogságot, izgatottságot és szeretetet éreztem sokáig a gyümölcssalátám iránt, hogy az ebéden kívül nem is ettem mást, de volt nap, amikor ebédre is ezt ettem.

Most pedig Mexikóban kezdtem összerakni a story-t, hogy miért. Vallottam barátaimnak, hogy mennyire erős érzelmeket tápláltam a gyümölcsök iránt. Eközben már kezemben volt egy szexuális energiákkal foglalkozó könyv, és a kettőnek köszönhetően értettem meg, hogy miért éreztem ekkora vonzalmat.

A könyv szerint a szexuális energia a legerősebb a Földön, csak mivel elnyomjuk, ezért teljesen hatalmába kerülünk. A tiltott gyümölcs azért annyira édes, mert tiltott. Tabu. Nem beszélünk a szexről sehol. Otthon mindenki kellemetlenül ül a TV előtt mikor szex jelenet van. Az iskolában banánra húzzák az óvszert és útjára engedik a gyerekeket, hogy fedezzék fel ezt a világot egyedül, és színészektől tanuljanak róla online.

Egy olyan világból, aminek még a nevében is benne van, hogy színészet az egész. Ahol csak az állatias megjelenés van jelen az érzelmi igazság nélkül. Ahol alá-felé rendeltség van, és ami olyan elvárásokat ültet a fiatalokba, aminek a valóság nem tud megfelelni.
Szex nélkül nincs teremtés. Új életet teremteni pedig nagy részt szexuális energiákkal teremtünk, mégis tabu. Na most hogy jön ide a gyümölcssaláta?

Tavaly nyáron megtapasztaltam azt, hogy ezek az energiák bizony nem csak szexet jelentenek, hanem szeretetet is. Éppen gyakoroltam a hála adást - ez egy jól bevett szokásom, hogy egyrészt ne vegyem készpénznek azt, amim van, másrészt megéljem jobban a jelent. Becsuktam a szemem, hálát adtam a gyümölcsökért, ízlelgettem a falatot, élveztem a frissítő érzést, az egészségesebb táplálkozás örömét, a nyári bőséget. Miért? Mert megtöltöm az ételt a szeretet energiájával, aztán megeszem. Mindenki jól jár.


Pár nap gyakorlás után bekapcsoltak az energiák, és hónapokon át rabul ejtettek a gyümölcsök. Ebben éltem meg a szexuális energiáimat. Flörtöltem az étellel. Nem csoda, hogy se randizni, sem ismerkedni nem volt kedvem. Bánom is én ha ez most nagyon furán hangzik, elképesztő élmény volt. Elcsábítottam a reggelimet és ő is engem. Garantáltan jól indultak a napjaim, vacsora után pedig fantasztikusan fejeződtek be. Mi ez ha nem 100%-ig megélni a pillanatot.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az egó - barát vagy ellenség?