Nincs ciki szégyenérzet nélkül

Van egy barátnőm, akinek azt kell mondjam, az élete másról sem szól, csak a cikis storykról. Életemben nem hallottam ennyi kellemetlen helyzetről, mint amit ez a lány nap mint nap megél. Azonban rajta látom leginkább, hogy nincs ciki szégyenérzet nélkül.

Teljesen egészséges önbizalommal rendelkezik és jókat tud kacagni a saját hülyeségein. Hallgatva őt, nem tudom hogy én tartok-e ott, ahol ő, mert abba is belevörösödtem, hogy mesélt. Nem szeretném részleteiben kiteregetni az életét, de mivel nem fedem fel, hogy kiről van szó, annyit elárulok, hogy az egyik ilyen története például egy férfivel töltött első éjszakáján történt és lépcső, egyszarvús bugyi, zuhanás, és vizelés is volt benne.

Beszélgettünk arról, hogy hogyan éli meg ezeket, mert rettentően cikis helyzetekbe keveredik. Azt mondta, hogy az nem teszi meg nem történté amik történnek vele, inkább nevet rajtuk, mert mindig elképzelni, hogy milyen lesz elmesélni a barátainak majd. Mondta, hogy igyekszik nem negatívan megélni az életét, sőt, szeret nevetni, ezért van amikor szándékosan teremt olyan helyzetet, amire nem lehet másképp reagálni, csak nevetéssel.


Az ő példája nagyszerűen szemlélteti amit szerettem volna átadni. Barátnőm úgy döntött, élvezni fogja az élet minden pillanatát, és megtanul pozitívan állni minden szerencsétlenségéhez. Én pedig alig várom a következő történetét, de őt ismerve, bármelyik pillanatban csöröghet a telefonom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az egó - barát vagy ellenség?