Információ diéta

Már a negyedik videót néztem éppen arról, hogy emberek és állatok hogyan fognak össze, hogy segítsenek egy rászorulónak mikor észbe kaptam: pozitív információ diétán vagyok.


A világ tele van irigyekkel, gyűlölettel, hazugokkal, lustákkal és rossz indulattal. De nem erre akarok fókuszálni. Nem a negatív érzelmeimet szeretném erősíteni. Így is épp elég hír ér el kéretlenül, ami megrendíti a hitemet az emberekben, de mivel jól tudom, hogy nem szabad általánosítani, ezért megválogatom a híreket. A Facebookon vagy egy olyan lehetőség, hogy leiratkozás. Mindenkiről leiratkoztam, akik negatív érzelmeket terjesztenek. Ettől még ismerősök vagyunk, de nem látom amiket kitesznek.

Tettem ezt azért, mert egy részt több mint 1000 ismerősöm van, így mindig elkerülném, hogy a hozzám közel állókkal mi a helyzet, és tettem azért, mert nem vagyok kíváncsi a negatív bejegyzésekre. Mint mondtam, annyi úgyis megtalál, amennyi kell, de ha tehetem elkerülöm. Jobban indul a reggelem, jobb a közérzetem ha nem azt látom, hogy mekkora sárdobálás megy politika, pénz, féltékenység és önbizalom hiány miatt.

Nagyon fárasztó tud lenni az energia visszatornázása a pöcéből, így nem is hagyom, hogy odáig süllyedjen. Mikor megnyitom a Facebookomat nekem érdekes felfedezések, siker történetek, inspirációs videók, tanulságos olvasmányok jönnek fel, mert csak ezekre vagyok feliratkozva. Kommenteket is csak ott olvasok, ahol tudom hogy érdemes. Ha valamit, akkor azt megtanultam milyen a sárdobálás tárgya lenni, ezért vigyázok arra, hogy mit olvasok, és milyen energiával töltöm meg a szívemet mikor közösségi oldalakon vagyok.


A világ rengeteg önzetlen jó lelkű emberrel is tele van, én pedig inkább róluk olvasok és támogatom a munkájukat egy kedveléssel, kommenttel, vagy megosztással, mert a figyelmem is véges. Arra szánom, ami megérdemli.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az egó - barát vagy ellenség?